30. okt. 2012

Endelig tilbake

Har ikke glemt bloggen, men jeg og data.......
Jeg har lagt ut en del kort jeg har laget siden siste innlegg.

Akkurat for tiden lager jeg adventskalender og strikker, ja dere leser riktig.
Jeg har fått helt dilla på å strikke, trodde ikke jeg kunne det.
Men er det noe man har lyst til, så får man til det en vil.

Skal legge ut bilde av strikkinga mi etter hvert.

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen og takk for at dere titter i bloggen min.


Klem fra Elisabeth



BABY KORT







BRYLLUPSKORT











KONFIRMASJONSKORT













1 kommentar:

  1. Da har du fått liv i bloggen igjen, det var nå koselig. Og mange flotte kort har du laget.
    Strikker du?? Det har jeg aldri sett.. Blir spennende å se hva du lager.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar, det setter jeg pris på.