1. mai 2010

En trekantboks til ei som fyller 50 år






Har laget en trekanteske som jeg har pyntet. Trekanteska er laget på samme viset som bordkortene jeg har laget (se innlegget lengre ned) Takker for alle koselige kommentarer som dere legger igjen hos meg. Det har blitt mindre tid til bloggrunder, har konfirmasjon snart og forbereder meg til den. Det blir nok bedre når konfirmasjonen er unnagjort.
                                                                    
Ha en fortsatt fin 1.mai. 

Klem fra

                                                               

2 kommentarer:

  1. Nydelig eske. :) Blomstene var veldig fint satt sammen, og den lille charmsen gjorde seg veldig godt.

    Lykke til med konfirmasjonen og ha en fin 1.mai.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott gaveeske :)
    Gratulerer og lykke til med konfirmasjon :)
    Har DU hørt om Gledessprederen?
    Les litt om det i min blogg,og legg gjerne igjen en kommentar :-)
    -Helle-

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar, det setter jeg pris på.