25. mai 2009

Lenge siden nå .....................

Ja nå begynner det og bli ei stund siden jeg har fått vært på bloggen min, jeg har vært i konfirmasjonsmodus. Laget masse konfirmasjonskort på bestilling. Nå er det heldigvis over, begynte å gå tom for ideer. Nå er det dåpskort og bokser som står for laging de neste 14 dagene. Vi har dåp 7.juni på mine to tantejenter. Det blir spennende, gleder meg masse. Skal prøve å bli flinkere å legge ut ting. Takk for at du titter og legg gjerne igjen spor etter deg. Elisabeth.

1 kommentar:

  1. Jeg kjenner meg godt igjen, etter en periode med mye produksjon med tidsfrister kan man fort bli litt tom.

    Jeg synes du lager masse flott og har en kjempefin blogg, så jeg har to awarder til deg på hjemmesiden min :-) Ha en flott sommer!
    Hilsen Anne
    http://anne.hobby-site.com

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar, det setter jeg pris på.